Kapcsolat
+36 (1) 622 -4319 office@mffk.hu 1142 Budapest, Kassai u. 69 H-CS: 09:00-16:00 | P: 09:00-14:00
Kövessen minket:
E-Kereskedelem E-Kereskedelmi rendszerek tervezése, fejlesztése
g

E-Kereskedelmi rendszerek tervezése, fejlesztése

E-Kereskedelmi rendszerek tervezése, fejlesztése

E-Kereskedelmi rendszerek. Manapság egyre többen választják a kereskedelemnek, termékértékesítésnek ezt a típusát. Gombamódon szaporodnak a webáruházak, webshopok és webkatalógusok az interneten. Sokan alapos megfontolás alapján vágnak bele, viszont találkozunk ennek az ellenkezőjével is.

E-Kereskedelmi rendszerek

E-Kereskedlemi rendszerek általában

Manapság egyre többen választják a kereskedelemnek, termékértékesítésnek ezt a típusát. Gombamódon szaporodnak a webáruházak, webshopok és webkatalógusok az interneten. Sokan alapos megfontolás alapján vágnak bele, viszont találkozunk ennek az ellenkezőjével is.

Mindenféle megoldás elérhető már a havi pár ezer forintos költségen bérelhető webshoptól a több milliós webáruházakon át, gyakorlatilag minden verzió fellelhető. Tapasztalataink szerint, azok akik még nem rendelkeznek tapasztalattal az internetes kereskedelem területén, azok kissé félve és a költségek minimalizálása mellett próbálkoznak. Nem szabad elhallgatni, hogy itt is igaz az örök érvényű mondás – pénzt, csak pénzel, lehet csinálni! – ezért ritkán látni olyat, hogy pár ezer forintos beruházásból milliós, vagy milliárdos forgalmakat lehet realizálni az interneten.

Az ellenkezője jellemzőbb, minimális költséggel elindított webshop nem hoz eredményt, vagy egyszerűen nagyon hamar alkalmatlanná válik a vevői és az üzemeltetői igények kiszolgálására.

E-Kereskedelmi rendszerek általában

Az arany középút

Persze meg kell találni az arany középutat, de egy webshop indítását nem tanácsoljuk pusztán a „kiguglizott” információk és ajánlatok alapján megtenni. Egy jól átgondolt és megtervezett stratégiával bíró weboldal nem sokban különbözik egy hagyományos bolt indításától. Természetesen, sok minden megspórolható a netes bolton hosszútávon, de egy alaposan átgondolt és megtervezett, költségkalkulációt, bevétel és marketing tervet elengedhetetlen készítenünk. Fontos számolnunk az összes olyan költséggel is, ami a vevőket fogja biztosítani az online boltunkba és tisztában kell lenni üzleti folyamataink leképezhetőségével, illetve a termékeink paraméterzhetőségével, és azok megjelníthetőségével webes vásárlóink részére, érthető és  átlátható módon.

Mennyi az annyi?!

Szeretnék egy webshopot, ott is el tudunk adni, megpróbáljuk, aztán meglátjuk… halljuk ezt a mondatot sokszor azoktól, akik ajánlatot kérnek. A mi megítélésünk szerint ez ennél egy lényegesen összetettebb dolog, aki mindössze ennyi elképzeléssel keres minket, annak ennyi információ alapján nehéz árat mondani. Ahhoz, hogy árat adjunk egy webshop készítésre több lényeges kérdést körbe szoktunk járni, amik természetesen befolyásolják az árat, de ami ennél is fontosabb, hogy a végeredmény képes lesz eladásokat és ez által bevételt produkálni. Meg fogják találni a vásárlók a webáruházat, könnyen és örömmel tudnak benne vásárolni. Az üzemeltető munkáját is meg kell megkönnyíteni, hiszen egy webshop nem csupán pénzt termel, hanem munkát is ad annak, aki üzemelteti. A folyamatok automatizálása a minél kevesebb emberi beavatkozást igénylő rendszerek azok, amik tudnak javítani komfortzónánkon a webáruházzal kapcsolatos kötelezettségeinkkel kapcsolatosan.

Túl számos webáruház projekten elmondhatjuk, hogy több szempontból is körültekintően tudunk eljárni, amennyiben ilyen igénnyel keres fel minket. Az üzleti és logikai folyamatok leképezésén keresztül a jogi, pénzügyi és logisztikai feltételeken keresztül tudjuk biztosítani azt az eredményt, amire Önnek valóban szüksége van ahhoz, hogy azt tudja mondani, igen, megérte belevágni.

Érdekesnek találta a cikket?

Olvassa el a többi cikket is, vagy keressen fel minket!